Härliga Lördagen är kommen =)

Äntligen så har den härliga lördagen kommit.. Har verkligen längtat efter denna lördag hela veckan..
Vaknade för ett tag sen och det var skönt att få sova ut.. Man klagar ju inte direkt. Gick och gjorde frulle det blev köttbulle macka med röbetssallad muma... Snart är det ju jul så dår får mna ju äta mycket av såna härliga godsaker.
Nu sitter jag i soffan och chillar ska väl bara ta de lugnt idag till de är dax att göra sig klar för kvällen festligheter..

Känner på mig att det kommer bli en grym kväll med mycket skratt =) Och sånt tackar man inte nej till..
Eller ja det blir ju inte till att chilla hela dagen kom ja ju på nu,måste ju fixa och sånt här hemma städa undan och tvätta undan lite tvätt förstår inte hur det kan bli så mycket på engång. Jag tycker jag bara hinner tvätta undan allt så är det lika mycket.. För jag tycker det inte är så roligt att tvätta men man måste ju de..

Nej men vi höres och synes senare gott folk =)

Take care




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0