Kan kanske

Kan kanske bli så att i måste gå och kolla lillans syn hos optikern.. Kan hända att hon är närsynt. För henns fröken hade lagt märke till de,så hon sa de till mig nu när jag var på utvecklingssamtalet.. Och det gick jätte bra,det var som ja skrev i nåt inlägg innan.Det är ju både för och nackdelar.Men vi ska göra nackdelarna till positiva..Bara man hjälps åt så kommer det bli jätte bra.. :)

Så nu är jag tillbaka på skolan och ska försöka gör det här jävla matte talet som jag har suttit och bråkat med innan lunchen.. Ibland så blir det bara för mycket så de brinner för mig när det bara blir fel.. Jag tänker rätt med det blir fel svar.. Jag skriver rätt men de blir bara fel.. Men men de är en ny dag i morgon annars :)

Nej nu är dax att snart plocka ihop för dagen.. :) skönt skönt.. Idag har jag faktiskt varit riktigt pigg ganska ovanligt när de gäller mej.. Hann faktiskt fixa massa saker i morse :)
Innan man skulle iväg på skolan då..
Nu längtar ja bara hem och få i mig nån mat.. Men jag funderar på att ska bli för middag idag.. :)

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0