Mys Fredag!!!

Det har varit en helt underbar fredag.. Duschade och fixade lite innan jag gick om till min nya granne som vi har fått i vårat trapphus.. Gud så mycket dom hade hunnit fixat till där upp :)Jag hjälpte till också och fixade hennes son rum med hjälp av en annan granne. Det blev jätte fint där inne på hans rum.. Hoppas bara att han blev nöjd..

Var och hämtade lillan på skolan gick in och handlade lite.. Gick upp till mamma en sväng innan man gick hem.. började plockade här hemma med hjälp av syster.. Det går ju liksom lite fortare då..
Hängt upp den där förbannade tvätten som man aldrig kommer att komma ifrån..haha :)

Nu sitter jag,syster,jossan och syrrans kille här i soffan och kollar på idol =) Det är ju nästan ett fredags nöje som dom visar på tven:)

Nej nu ska ja fortsätta att titta på idol :)

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0