Nu är dagen här =)

Just nu sitter jag på skolan och försöker göra lite matte och lyssnar på musik.. Idag så har det börjat några till här och det är ju skit roligt att det kommer fler..
Har haft en skit bra helg med mycket skratt, jag har kommit fram till att jag älskar när jag får skratt.. Visst de kan ju bli jobbigt när man får tränings värk i magen :)

Lördagen var helt underbar,fick sov morgon är så skönt att inte behöva kliva upp på en gång när man vaknade.. Låg och drog mig i sängen och kollade på tven.. Älskare såna dagar.. Sen var jag ner på byn en sväng med J och bror.. Det märktes ju att det var röd dag inte så mycke folk i rörelse.. Gick förbi Ullas och tog en korv.. :)
Sen hem och tog de lungt sen åkte hjärtat iväg med några av han kill kompisar..
Själv var man hemma och kollade på tven och tog ett varmt skum bad innan de var dax att börja fixa sig..
Tog ett glas vin efter ja hade badat..Lyssnade på musik och bara njöt..

Hade en riktigtv trevlig lördags kväll :)Det var mycket folk på glajjan och det är ju riktigt roligt men själv så tycker ja att de blir lite små jobbigt när det blir jätte mycket folk så man kan knappt röra sig.. Men men man lever bara en gång..
Sen hände det massa andra saker oxå men de tänker jag inte skriva här..

Vaknade pigg som bara faan på söndag, gjorde mig klar för ja skulle följa med J och bror upp till bredbyn.. Vi åkte och hämtade lillan tidigare så hon fick följa med och hälsa på Moffa och Inger.. Blev bjuden på mat och det var helt underbart gott.. Sen blev de fika och massa surr.. Och mycket skratt pratade om lördagen lite och vad min älskade bror hade gjort.. MOhaaaaaaaaaaaa
Och igår så snöade oxå men de kom inte så mycket här.. Men uppe i bredbyn var det en hel del.. Jossan tyckte det var riktoigt roligt med snö.. Jippi =)
Jag tycker oxå att det är riktigt fint när de har kommit så pass mycket snö så de är vitt överallt.. :) Hoppas det kommer snart så man kan vara ute och göra snö änglar med barnen :)

Nu på eftermiddagen så ska ja iväg på ett möte,jag hoppas det kommer gå bra.. Det är bara att hålla tummarna.. Men jag tror nog att de kommer gå kanon bra.. Jag skriver mera om det senare.. =)

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0