Nu är det bara en dag kvar!!!

Nu är det bara en dag kvar till min stora prinssesa kommer och hälsar på oss i helgen :) Och så fyller min lilla prinsessa år i morgon.. Gud var har dessa sju år tagit vägen.. Ja det kan man fråga sig.. Tiden går så fruktansvärt fort.. Visst de är skönt att se att dom blir större och större men det får inte gå för fort..
Ja lillan åker ju till sin pappa på fredag så man får väl se vad som händer i helgen.. Men nåt lär de bli som alla andra helger...

Visst vi har lovat en kompis att hjälpa till med deras flytt så vi får väl se vilken dag det blir av dagarna i helgen.
Igår så blev jag upp plockad av L som körde oss hem.. Softa de ett tag satt och snackade lite skit om alla mellan himmel och jord. Jag och syster började med maten eller ja skalade potatis med lite hjälp av L.. Jag hatar verkligen att skala potatis. Men de måste ju skalas när man ska göra potatismos.. Så underbart gott med hemlagad potatismos. Och så blev de korv i ugnen så gott.. :)
Plockade undan efter middagen så man kunde softa ett tag sen.. Kollade på tven en stund lite senare så kom c och hälsade på.. Vi spelade lite kort och surra.. Sen kom även den andra C och det är alltid lika trevligt gumman :)Synd bara att de har blivit så ofta nu på slutet.. Men de kan vi nog andra på..

Vi spelade chicago och jag vann då med lite hjälp men de tackar jag för :)Satt och surrade en massa och skrattade.. Ja man kan ju inte göra nåt annat.. :)
Fixade lite och så plockade ur diskmaskinen och plockade i, så man slipper det idag.. Är ju inte så kul när man kommer hem och de första man får göra är att börja plocka..



Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0