OjOj!!!

Idag så har det varit skyltsöndag här i våran lilla stad :) Det var mycket folk ute,fast de var jävligt kallt.. Ja inte va de nå värme iaf.. :)
Annars så har jag inte gjort så mycket i helgen chillat och det är rätt skönt de oxå.. :) Nu är de inte långt kvar till jul :)Hmm tro vad man ska köpa för julklappar till mina nära och kära :) Det blir nog inte så många men några blir det iaf.. Först och främst så blir det till mina barn ja så ska ju älsklingen oxå få en julklapp.. Till han vet ja redan vad ja ska köpa till :) och jag har sagt till honom vad jag önskar mig så man får väl se om man får nåt av dom två sakerna som jag har önskat mig.. :)
Nej nu ska ja kolla runt här på nätet innan ja lägger ner för idag :)
Take Care

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad har du önskat dig?

2010-12-02 @ 19:28:19
URL: http://minlillasessa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0