Smack smack!!!

Idag är det en sån där tråk dag. Inget går som jag vill och sitter här och väntar på att få svar på min inlämningsuppgift.. Det är ju lite små spännande och se vad jag får på denna.. Jag hoppas ju att jag får Vg som jag har fått på dom andra två.. Skulle nog bli missnöjd om ja bara skulle få G.. Men men de tar jag då.. Hoppas jag får svar iaf innan jag går hem idag..
Jag känner mig allmänt less idag.. Men de kanske blir bättre senare idag kan ju iaf hoppas på det..

Pratade nyss med en vän som jag inte har pratat med på länge.. Fick veta några roliga nyheter och det gillar jag väldigt starkt... Det kommer bli tok bra de :)

Var nyss ute och tog lite luft träffade då A som stod och sålda lite kakor och sånt på stan.. Hoppas eran försäljning gick bra :)Det var goda muffins iaf fick ju smaka en liten bit..
Jag har blivit lite dålig på att skriva här i blogg nu.. Det står helt stilla men de ska ja nog fixa till..

Måste ju oxå börja lägga in lite mera bilder på några av min inlägg..

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0