Snälla ni!!!

Snälla ni som läser min blogg kan inte ni skriva erat namn.. För jag skulle tycka det är jätte roligt att se vilka som följer den.. Fast den kan vara rätt tråkig som bara faan.. Men jag ska försöka hitta på nåt så den kan bli bättre ändra lite på den..Men då måste jag be min älskade vän som är expert på det.. :) Jag vet att du läser min blogg så jag hoppas du ser detta:) Och ta åt dej för du är riktigt duktig på det... Det är ju du som har fixat min blogg  nu så.. :)

Nej nu ska ja dra ut i vinter mörket och hämta lillan på skolan.. Hoppas hon har haft en bra dag,det får jag ju höra.. :)

Take Care

Kommentarer
Postat av: Sandrus

2010-11-15 @ 16:20:56
URL: http://dii.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag :)

2010-11-15 @ 16:41:47
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/
Postat av: marie

jag ramlar in ibland =)

2010-11-16 @ 01:47:48
Postat av: jessica laurila

jag läser :D

2010-11-16 @ 15:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0