Snart dax att

Snart är de dax att gå hem och fixa lite hemma.. Med en liten tårta till jossan :) För de ska man ju ha när man fyller år.. Hon ska få ha barnkalas nästa helg för då är hon  hemma hos mig. :) Så det passar ju perfekt att ha det då.. Och då hinner jag fixa lite och sånt oxå.. Men inbjudningar och så måste ju höra med henne vilka hon vill bjuda.. Men det lär väl bli en hel hög men de finns ju begräsningar på det..
Eller så kan ja kanske hyra lokalen för det är rätt skönt för där är det lite större också.. Så slipper man stänga in hundarna om de skulle vara nån som är hund rädd och så..
Ja jag får höra med syster för hon får gått hjälpa mig med detta :)



Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0