Snö och åter snö =)

Ja men då har den efter längtande snön kommit.. Helt vitt och fint ute.. Jag tycker de är riktigt fint när första snön kommer.. För de är så vitt och fint,det har ju inte hunnit blivit smutsigt av alla avgaser.. Men tro hur länge denna snön får vara kvar då.. Bara det inte blir så jävla kallt bara för det tycker jag dock inte om..Mellan tio och femton grader kallt kan de vara..För då är det behagligt att vara ute.. Men kylan brukar ju dock inte barn gnälla om.. :)

Gud så glad alla barn ska vara idag när de har kommit så mycket snö.. Min lilla blev iaf riktigt glad i morse när hon såg snön.. Och jag som inte hade hunnit plocka fram några vinter kläder. Men det får jag fixa idag när jag kommer hem.. För idag så blir det en städ afton hemma hos mig.. Måste nog ta en riktig städning för de behövs.. Ja det är ju inte så att det är jätte smutsigt men de blir så när man har små barn hemma.. Iaf hemma hos mig.. Jag plockar undan och hon plockar fram.. Men de är väl så när man har små barn hemma.. Dom har ju lite svårt att lära sig att plocka undan när dom har tagit fram nåt.. Dom tycker väl att vi som föräldrar ska ha mer att göra.
Eller vad tror ni?? 

Sitter här och trälar på med denna jävla matte,är riktigt less nu men jag ska faan fixa det.. Eller jag måste göra de.. :/ men det kanske går bättre i morgon.. Tog en liten paus nu iaf så ja kunde blogga lite då.. 

Nej nu ska ja gå köpa en varm choklad :P

Take care 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0