Sofftisch!!!

Vaknade idag klockan tio av min älskade bror kom in och väckte mig.. Han skulle lämna några saker som jag skulle gå igenom.. Om jag skulle ha kvar det eller inte.. Men jag hade tydligen missat en påse med väskor,så den ska ja kolla igenom i morgon.. Softade ett tag innan jag gjorde mig iordning för att först gå ut med hundarna sen ner på stan för att möta <3.. För min älskade syster bjöd oss på lunch idag och det tackar man ju inte nej till.. :) Tack så mycket syster..
Stötte även på några vänner,gick med dom och gjorde ärenden.. Sen så körde vi hem dom till Bollsta.. :)Hoppas vi träffas mer under helgens gång :)Drog hem sen och bara softa. Kollade lite tv och data lite..

Sen så har det bara varit lugna puckar här hemma.. Min älskade J och min bror var ner en sväng. Så man han ju med att spela sjuan några gånger.. :)Sen var de dax att laga lite mat och gott blev de oxå..
Så nu sitter jag och <3  och kollar på tven och jag datar i vanlig ordning...

Längtar som faan tills i morgon för då är de Party som gäller.. Och det kommer bli riktigt trevligt.. :)Är så taggad..

Nu ska jag kolla fejjan innan jag säger godnatt :)

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0