Underbar låt =)

Du säger att du verkligen känner mig,
du är inte rädd att visa mig
vad är i dina ögon
Berätta om ryktena
Är de bara rykten?
Är de bara lögner?
Faller ur en perfekt dröm, kommer ut ur det blå.
Är det sant?
Är det över?
Har jag kasta bort det?
Var det du?
Sa du att du skulle aldrig lämna mig så här?
Om du visste verkligen mig
Du kan inte göra detta mot mig
Du skulle vara min vän
Om en av oss ligger
Det är ingen idé att försöka
Inget behov av att låtsas
Faller ur en perfekt dröm, kommer ut ur det blå
Är det sant?
Är det över?
Har jag kasta bort det?
Var det du?
Sa du att du skulle aldrig lämna mig så här?
Är det sant?
Är det över?
Har jag kasta bort det?
Var det du?
Sa du att du skulle aldrig lämna mig så här?
Är den riktig?
Har jag drömmer det?
Kommer jag vakna ur denna smärta
Är det sant?
Är det över?
Baby gjorde jag kasta bort det?

Kommentarer
Postat av: Hm

Lite fel. Lyssna på texten. För inget som heter om en av oss ligger utan däremot om en av oss ljuger sjunger hon. If one of us is lieing. Inte if one of us is laying;-)

2010-11-09 @ 20:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0