Waka Waka

Nu ikväll så har ju syrran kille varit här på besök :) Är så glad för hennes skull =) Han var riktigt trevlig oxå. Så han hoppas man på att få träffa fler gånger.. :) Hmm missade inte jag reprisen på paradise hotel .. Jo de gjorde ja.. Blev ja irriterad ja det blev ja.. Men men får försöka komma ihåg de i morgon..

Vill ju inte missa nåt ju vill kunna följa sköna Lina :) Jag följer hennes blogg varje dag kan ju inte bara missa den måste ju bara läsa den :) Jag satt faktiskt och funderade idag hur det skulle vara att bli kändis bara så där.. jag skulle faktiskt bara vilja vara kändis bara för en dag.. Tror dock att de kan bli väldigt mycket från media och sånt.. Man får nog vara glad att man inte är kändis.

Sitter här i sängen och slapp kollar på tven.. Gubben min han ligger här och sover bredvid mig han var rätt trött ikväll..
Men nu ska ja sova ja oxå eller kolla på tv en stund till..

Tro,hopp,kärlek <3<3<3<3

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0