Att jag skulle!!!!

Att jag skulle göra allt för dig.. Bara jag kan vara till någon hjälp så skulle jag göra allt som stod i min makt.. Vet bara inte hur ja ska gå till väga för att de inte ska bli en massa missförstånd och så..
Men jag försöker hålla mig på en rak plan.. Man säger att man inte ska lägga sig i osv men ibland så är de inte så enkelt.. Min gubbe bruka säga åt mig flera gånger de är inte vårat problem..
Och han har ju rätt i de han säger.. så de är ju bara att försöka hålla sig tillbaka..

Men skit samma med de nu då..Jag är lycklig som jag har de och det kan bara bli bättre.. Och jag älskar mitt liv just nu.. =)

Pusshej




Haha vilken trevlig rosbukett =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0