Blääää!!!

Jag har just en sån dag just nu säger känns de som.. Men de kan ju vara bara för att de är ju måndag morgon. Man har ju inte inte vaknat riktigt..Så man får väl hoppas på att de blir bättre lite längre fram på dagen.. vet inte riktigt vad ja ska skriva just nu..

igår kväll så kollade jag på film med hjärtat.. Den hete Last stop 174 den var så där att titta på.. Men de var mys iaf =)Efter filmen så gjorde jag mig klar för att krypa ner i sängen.. Var rätt skönt att få krypa ner och bara slappna av och kolla på tven en stund..

Idag har jag och min syster lite att göra när vi kommer hem.. Måste försöka få undan all ren tvätt som hänger överallt och plocka undan lite oxå.. =)Och gör lite mys pys med ljus och lite sånt =)För de är ju såna tider nu och jag tycker det är så mysigt att få tända ljus på kvällen..



Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0