Blablabla!!!!!

Surr surr är det från morgon till kväll av min söta älskade J.. Man blir helt slut i huvudet av allt surr.. Men älskar henne av hela mitt hjärta,även min älskade E har en stor plats av mitt hjärta.. Jag saknar dig min stora tjej jätte mycket.. Du är mammas ängel synd bara att du bor så långt ifrån mig.
Men du ska veta att jag alltid kommer att finnas där för dig. Finns där dygnet runt för dig min älskade prinsessa.. Jag vet att du har det bra där du bor och att det går bra för dig i skolan.. Och det är jag jätte stolt över.. Det är bara att kämpa på fast det känns skit tungt.. Jag vet att du klarar av detta.. =)

Nu när jag sitter här och tänker på dig min snuttan du är de bästa bästa =)
JAG ÄLSKAR DIG MIN ÄLSKADE EMELIE. <3<3


syskon kärlek <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Take care



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0