Då var det söndag då!!

Hade en riktigt trevlig och skön kväll.. Det blev lite pilkastning men man kan ju inte säga att de gick så bra då.. Men men bättre lycka nästa gång.. Det blev en lugn lördag för mig gick och la mig vid halv tre tror ja klockan va. Kollade en sväng på tven innan den andra kom upp och la sig.. Jag somnade nästan på en gång,vi låg och snackade lite..

vet inte när jag vaknade i morse men jag kände mig riktigt utvilad.. Så fick man ju monster frukost i morse. och det tackar man ju inte nej till =) Så gott så=)
Tog mig en morgon cigg gick ut med mox en sväng.. Sen kröp ja ner i sängen igen och somnade om. Det var riktigt skönt.. Vaknade till vid två tiden av att jag fick ett mess.. =) Svarade på det och sen vara det bara att vara vaken.. Efter ett tag så kom lilla jossan hem.. igår så hade hon varit i Övik med hennes pappas tjej.. =) Dom hade nog haft en trevlig dag tillsammans..
Jossan hade klippt sig hon vart jätte fin i håret.. =) och så hade dom shoppat oxå.. Hon hade fått nya stövlar skit snygga bild kommer. En ny tröja,kjol och nya strumpbyxor=) Fick hem alltså en riktigt snygging =)..
Nu har jag plockat undan i köket satt i gång diskmaskinen och nu väntar ja bara på att min andra hälft ska komma hem så vi kan åka och handla.. =) Sen måste vi äta någon middag men vet inte vad de blir idag.. Det åter står att se..


Riktigt snygga skor =)

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0