Det var trevligt!!!

Sitter här och lyssnar på Rolandz med låten jajjamen =)) Den är riktigt mysig dansbands musik.. Och så diggar jag Robert Gustafsson =)Han är så klockren.. Och duktig är han på att sjunga oxå..
Man behöver ju inte vara hur duktig som helst på att sjunga alla kan ju sjunga så.. =)

Lunch dejten var jätte trevlig,blev en massa surr om allt mellan himmel och jord.. Vi måste ju se till att vi träffas lite oftare.. Nån helgdag oxå tycker ja så vi kan ta en glas vin och surra en massa skit =)... Eller vad säger du gumman =) jag tycker de låter som en bra ide ja..



Pusshej

Kommentarer
Postat av: LillLill

det tycker jag låter som en kanon ide =) tack för idag gumman =)

2010-10-14 @ 09:14:37
Postat av: Angela

Ja men tack själv gumman =) Ja men de tycker jag oxå =) Får planera in nåt.. =)

2010-10-14 @ 09:25:32
URL: http://angelou.blogg.se/
Postat av: angelica mörner

hejsan det var länge sedan ja var här och läste andras blogga trevlig lördag

2011-06-11 @ 05:05:41
URL: http://angelicas blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0