En evighet!!

Lunchen var kanon och mätt blev man ju oxå.. =)Trodde ju att mitt hjärta skulle jobba ikväll oxå men icke de för han hade bytt pass med en jobbar kompis.. För han skulle visst göra lite andra saker med huset.. Härligt att de börjar gå framåt för honom..
Nu är det ganska grått och trist väder ute,i morse så var det soligt och riktigt skönt var det.. Men det kommer nog snö snart hit oxå.. Sitter och lyssnar på rixfm riktigt bra musik som spelas.. Ja inte jämt då men för de mesta.. :/Idag så blir det inte många knop hemma som de känns nu iaf..Men de kan ju ändras väldigt fort.. Jo lite tvätt ska ja iaf försöka att få bort..
Men förutom det så blir de inte mycket.. Är ju rätt skönt att ha såna dagar oxå..

Människor som klagar på andra att dom är patetiska,falska och snackar skit osv.. Har ni tittat på er själva nån gång.. För ingen människa är inte perfekt fast vissa kanske vill framstå som de.. Jag är inte ett dugg perfekt jag har mina fel och brister jag oxå. Men jag är inte en dålig människa för det.
Ta mig för den jag är annnars så dom dra så långt öga kan nå..

Nej orka inte skriva nå mera.. Har faktiskt funderat på vissa saker.. Men de åter står att se hur det blir med det hela..

Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0