Ett gott skratt förlänger livet!!

Ja dom säger ju att de är så.. Så jag kommer nog leva rätt länge då.. För här i min klass så skrattar vi så mycket från måndag till fredag så man har ju nästan tränings värk på fredagarna.. Men det är riktigt skoj att få skratta så mycket oxå.. Det gillar ja =) För vi alla bjuder på sig själv vissa mer och vissa mindre dock.. Men vad faan man lever bara en gång.. =)

Ja idag är de kanel bullens dag så ja har ju suttit och funderat på om man ska kanske ta och baka bullar ikväll.. Ja jag får se hur de blir som.. Men de skulle ju vara gott som bara den iaf.. =) Älskar bullar med is kall mjölk.. =)

Filmen som jag såg igår med lill pullan denn vara riktigt bra.. Vi ska nog se film ikväll oxå men ja vet inte vad de blir för nåt.. De åter står att se de..
Är riktigt nöjd över helgen som har gått,har varit skönt att bara vara och ta de lungt.. Min brors son sov hos oss från lördag till söndag.. Så han åkte hem igår med min pappa igår när dom åkte hem..

vad som händer ikväll förutom film de vet ja inte.. Eller vad man ska äta.. Vill ha mac donalds här i våran lilla by men inte då.. Då får man ju sitta och åka ner till Hänta.. Om man vill äta där.. Så de blir ju inte så ofta då..
Men de är jävligt gott..



 Gud så gott de skulle vara med en nybakad bulle.. =)

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0