Everything I Do, I Do It For You

Igår så hade jag visst blogg torka.. Kom på mig själv idag att jag inte hade skrivit nåt.. =)
Så bättre sent än aldrig.. Det var en vanlig dag igår,var bara hemma igår och det var riktigt skönt att bara vara..
Jo visst man var ut med hunden.. Men de gör man ju varje dag..
Jag syster kollade på tven och gick och la oss faktiskt i ganska bra tid.. Men liks förbannat så är man som en ¨tröttmössa på morgonen.. Var rätt trött i huvudet igår efter man har räknat dessa ekvationer.
Men idag så har de gått mycket bättre så man får ju hoppas på att de fortsätter så nu då..

Fick även tillbaka min 2 inlämningsuppgift och det gick riktigt bra.. Fick ett till VG och de är jag stolt över.. =)Så det är bara att köra på som sagt.. =)

Annars idag så får vi middags besök det ska bli riktigt trevligt,var ju ett tag sen vi umgicks med varandra. Vi har ju lite att prata om.. Men vad vi ska äta är en annan femma men vi kommer nog på nåt som passar oss alla ;)

Det kommer bli riktigt trevligt iaf =)
Och sen ska ja även rensa upp i lillans rum för de är mycke som behöver kastas.. Jag förstår inte om man har ett eget rum varför är man inte där inne då och leker med sina saker som man har..
Ajja alla barn kanske är så inte  vet ja.. Så de ska ju fixas, och det kommer bli så bra så..
Så det är bara att sätta på musiken när man kommer hem och köra igång.. =)Men ja måste ju vara social med besöket oxå,men ja ska nog hinna med allt detta idag så.. =)

Igår så spelade min syster en låt som jag tyckte så mycket om för flera år sedan.. Och det väckte upp lite gammla minnen..

Det var Everything i do,i do it for you med Bryan Adams.. Den är kung riktig skön låt =)

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0