Godmorgon Kramfors!!!!!!

Godmorgon alla där ute!! Har varit uppe en stund nu,lillan väckte mig vid  nio så då var de bara att kliva upp. Jag hoppade in i duschen för att snart göra frukost till henne.. Det är en skit dag idag för det regnar ute så de är väl inte så kul.. :(
Hade en jätte mysig kväll igår fast ja gick och la mig ganska tidigt.Vaknade när min andra hälfy kom upp och la sig.Men somnade om rätt fort igen..
Idag ska jag och lillan ska gå och hälsa på en vän som jag inte har träffat på skit länge. Det kommer bli jätte roligt.. Och få träffa deras lilla sötnöt.. =) Men ska bara stöka undan lite först sen ska ja skicka iväg ett mess och kolla om dom vill ta i mot oss.. =)

Idag så är det ju lördag så förutom att jag ska hälsa på nån så vet ja inte vad som händer..
Det åter står att se..
Ja som sagt ibland så funderar man väldigt och man får ju bara höra mer och mer så snart vet man ju inte varken in eller ut. Men men får väl se vad allt leder till..
Blir rätt less och trött.............

Take Care



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0