Härligt härligt ;)

Har haft en mysig fredags eftermiddag och kväll =) Kom hem efter har varit till mamma hann bara vara hemma en stund så kom älsklingen hem och svärfar.. Duschade och gjorde mig klar för vi skulle åka till Bollsta och ta de lungt.. Men först var in på dollar och handlade sen drog vi på ullas och käkade.

Sen drog vi hem till mig och hämtade mox och lite andra saker.. =) Har suttit och spelat kort med lillan.. Kastat lite pil och bara tagit de lugnt. Duschade lillan sen gick vi upp och la oss i sängen och kollade på tvn.. Men de verkade ju bara vara skräckisar men vi kollade på nå djur program istället..

Nu sitter jag och bloggar lite men ska nog snart gå och lägga mig oxå..
Är rätt trött eller ganska mycket..

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0