Ibland så!!!

Ja ibland så händer de saker som man kanske inte vill ska hända.. Men det är inget man kan göra åt. Det är bara att leva med det.. För vissa saker kan man ju inte ändra på. Fast man skulle vilja göra de.. Man får bara gilla läget.. Visst man kan ju försöka ändra på det fast de kanske inte går.. Men ett försök är aldrig dumt..

Ja då är de fredag igen då.. Jag tar dagen som den kommer.. visst kan de vara bra att planera ibland.. Och det kan ju vara ganska bra att planera oxå i vissa lägen.. Men just denna helg känns som att jag bara ska ta dagarna som den kommer så fårn man se vad som händer..
Ikväll så är de värsta festen på glajjan.. Är ju lite sugen på att  gå dit men tror icke det blir så.. Är nog hemma istället..
I helgen så är det tydligen erotik mässan i sthlm har alltid viljat gå på den mässan, men det har inte blivit så.. Detta måste jag planera in till nästa år,skulle vara grymt kul =) Måste nog bara försöka få med mig nån som oxå skulle vilja gå på den.. =)

Nej nu är de snart lunch.,ja ska möta en kompis som har varit bort ett tag.. Ska bli skoj att få träffa dig och din lilla sötnöt igen.. =) Finns här för dig men det vet du redan.. =)=)

Ja idag så är det en jätte fin dag ute, så underbart när solen skiner ute..
Men just nu så vill ja faktiskt att det ska komma lite snö oxå..
Hmm gå ut med lillan och ta med sig varm choklad och limp mackor..=)

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0