Måndag!!!

Ja denna dag började väl inte så bra då.. Vaknade klockan tio i åtta,hade visst glömt ställa väckar klockan. Det är ju tur att man har syster som oxå ska upp på morgonen som kom in och väckte mig..
Så de blev ju ett hopp ur sängen får runt som en ångvält där hemma.. För det är ju inte bara jag som behöver göra sig i ordning.. Men så tur så han vi göra allt de där man ska göra på morgonen.. Och vi han precis till skolan så vi kom iaf inte försent.. =)

Fast de bara är måndag än så längtar ja tills på Fredag för då ska vi brudar äga=)Det kommer bli sjukt roligt och trevligt.. =) Fick just reda på oxå att en av mina vänner har fått en annan lägenhet så ett stort grattis till dig gumman.. De kan ju behövas just nu då.. Hoppas bara att du får flytta in fort så du och din underbara son slipper den lägenhet ni har nu.. =)

Ja eftersom jag sitter här och bloggar så är det så att jag har kört fast med matten eller rättare sagt så har vi inte gårr igenom det ja ska börja räkna nu.. Och matte läraren är inte här först i morgon.. Så jag vet inte riktigt vad ha ska göra just nu.. Men jag ska försöka om en stund iaf så får jag väl se hur det går.. Kan iaf hålla tummarna att man klarar av det..

Ja och vädret idag är lite små kallt men de ska de ju vara om man bor i norrland ;) haha
Solen kommer fram då och då..
Känns som ja börjar få ont i mitt lilla huvud men de kan ju vara för att jag har ju inte drukit nå kaffe idag.. Hmm kanske dax för en kopp..

Men nu ska ja försöka mig på matten.. Åter om en stund igen =)

pusshej


På Fredag så är de tjejfest som gäller :P
Vi kommer att äga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0