Mycket mysig helg =)

Det har varit en lugn och skön helg,man har bara varit=)

I fredas så slutade jag som sagt tidigare följde med min matte kompis runt lite i våran lilla by,var ner på dollar en sväng sen så körde hon hem mig.. Sen gick ja ner lite senare och hämtade lillan på skolan.. Gick in och handlade det blev spagetti och köttfärssås till middag.. Sen blev de lugnt framför tven..

Igår var det en riktigt fin höstdag solen sken de var lite små kallt ute.. Var ute i lekparken med alla mammot och barn i det härliga vädret.. Det blev kaffe och en massa surr.. =) I like it ;)

Min älskade syster lagade middagen igår.. Hon är grym på att laga mat, kommer dock att sakna de nu när hon ska flytta.. =)Men man får väl gå ner till henne och käka =)Men det blev fläskfilepasta så grymt gott =)
Och igår blev det oxå bara mys framför tven.. Idag har jag inte gjort många knop,varit uppe hos grannen och spelat massa kort.. Även där blev det massa surr om allt mellan himmel och jord.. =)

Och så har ja varit inne hos min andra granne idag oxå men där  kollade vi på när hon bakade.. :)Men även där inne så blev de oxå lite kort spel =) Det är tur man har grannar som tycker om att spela kort.. =)speciellt sjuan =) <3<3

Visste det har hänt lite saker i helgen oxå men de är inget ja vill ta upp här..
Men ha en bra söndag för de ska ja ha fast klockan är rätt mycket..

Nu ska ja fortsätta kolla på Rallybrudarna på fyran =)

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0