Mys söndag!!

Idag har det faktiskt varit en mys söndag hela dagen =).. Klev upp vid tio tiden för att käka lite frukost. Sen gick syster ut med hunden.. =) Gick upp till grannen för att umgås lite och spelade lite kort..
Barnen var både ute och inne.. Denna dag har gått riktigt fort.. Vi kom överens om att vi skulle laga middag tillsammans.. Det blev hemma gjord potatismos och varmkorv.. Det var riktigt gott =). Har även spelat massa kort idag oxå det blir det rätt mycket på helgerna faktiskt men de är kul och så är det trevligt när man är några st =)..

Medans vi satt och käka så kom Pappa och hans fru.. För dom skulle hämta brorsan och lille Tyson för dom skulle åka hem till Bredbyn =) Vi snacka lite och drack kaffe.. Plus att vi åt blåbärspaj med vaniljsås.. Det var göttans de kan ja lova.. =) Fick även se kort på min lilla syster barn som dom hade på sin digital kamera.. =) Gud så söta barn.. Tjejen är mer lik mamma än vad sonen är.. =) Riktiga sötnötar är de =)=) <3<3

Fick även se på pappas och Inger nya sov rum som dom hade renoverat.. Det blev grymt snyggt =)
Har även hunnit städat hela köket eller ja de är bara fläkten och de kvar men de tar jag i morgon hade jag tänkt.. För nu ska de bli bad och lite mys i soffan med Lillan innan de är dax att hon ska hoppa i sängen för de är skola i morgon =) Ja de kommer bli spännande och se vad jag får på min inlämmningsuppgift.. Ajja men de får jag ta i morgon =)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0