Myspys!!!

Ja idag så har man inte gjort så mycket,fast ja skulle ha behövt gjort ganska mycket. Men jag sov till klockan tre fast då har jag varit vaken i om gångar.. Hade sån huvud värk när ja vaknade. Sen så drog vi och käkade på Frasses och de var verkligen skit gott..
Efter vi hade käkat så försvann min huvudvärk så de var ju riktigt skönt. Sen hem och hoppade i duschen och de var så jävla skönt, hann ju inte göra de innan dom kom och hämtade mig..

Nu sitter ja i bollsta hemma hos svärfar och ska väl kasta lite pil och bara ha det trevligt som alltid när man är här och hälsar på.. =)
Längtar till i morgon när ja får se min prinsessa som har klippt sig idag hur de blev som.. Hon vill ju ha kort hår så man får väl se nu då hur det blev.. =) Det vart säkert jätte bra.. =)

Nej nu ska ja vara lite social och kolla när dom kastar pil =)

Ha en trevlig lördag alla där ute =)

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0