Nice helg!!!!

Det har varit en helt underbar helg.. Natten mot fredag så kom min älskade emelie och hennes kille.. =)Men jag typ sov när dom kom,dom kom inte först vid fyra på morgonen.. Så man var rätt trött den tiden.. Och så skulle jag upp på skolan oxå..

Var på skolan hela dagen på fredagen visst vi fick sluta en timme tidigare.. =)Gick och hämta snuttan gick upp till mamma.. Var där och fikade och surra en massa.. Äntligen fredag tänkte jag för min älskling skulle komma hem.. Skulle bli helt underbart.. =) <3 Man känner verkligen hur mycket man har saknat honom dom här veckorna när han har varit borta..

Jag gick bara runt och räknade ner timmarna.. Emelie och hennes kille var så snäll så dom körde ut jossan till hennes pappa så jag skulle hinna de ja skulle göra innan gubben skulle komma hem..

Färgade håret,duscha och fixa lite smått och gott.. Klockan halv åtta så stod han innanför min dörr.. Fick en sån härlig känsla i kroppen,helt underbart var det.. Jag kan verkligen inte förklara med ors hur mycket jag älskar dig.. <3 Gick ut till bilen för att hjälpa han att plocka in de han hade handlat..
Å ja de var rätt mycket vin kan ja lova,men de tackar man ju inte nej till =)

Sen skulle han bara köra hem svärfar så då la jag vinet på kylning..
Så tog vi en promenad ner på stan med Mox,det var jag, hjärtat,emelie och kricka.. Vi skulle träffa en kompis där  nere.. Var där nere en sväng sen gick vi hem igen..

Spelade lite kort och smakade lite på vinet.. Det var riktigt gott =) Sen blev det en massa mys i sängen.. ;) Vaknade rätt tidigt på lördag,jag gick upp och fixade frukost till oss.. Sen tog ja de bara lugnt fast jag hade hur mycket som helst ja skulle göra.. Men jag får ta tag i det idag ist..

Var på skördefesten på bollsta.. Det var riktigt trevligt och roligt.. Blev lite dans denna gång oxå.. =)
Men nu får de dröja ett tag innan de blir igen.. Tackar alla som var med =)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0