Oväntat samtal!!!

Igår på eftermiddagen fick ja ett oväntat samtal.. Visste inte riktigt vad ja skulle säga.. Satt bara för de mesta och lyssnade på när den på andra sidan pratade..
Så nu vet ja inte vad ja ska tro.. Vet varken ut eller in.. Ska bolla lite med min älskling ikväll när han kommer hem,ska försöka att vara vaken tills han kommer..

Igår så städa jag,syster och min kära granne ut ur jossan garderob och gud så mycket kläder hon har alltså.. =)Men bättre för mycket än för lite.. Men nu är de ju dax att plocka fram vinterkkläderna..
Måste gå ner till källaren och leta fram allt.. =)

Annars idag så blir det lungt fram till ikväll när mitt älsklings program är,längtar redan =)

pusshej


Kommentarer
Postat av: Erika

Oj de lät inte som ett bra samtal?

2010-10-13 @ 18:55:12
Postat av: Angela

Till dig erika =) det var bara mer ett chockat telefon samtal...

2010-10-13 @ 19:33:02
Postat av: Erika

Okej, hoppas det inte är något hemskt som hänt bara

2010-10-14 @ 11:31:48
Postat av: Angela

Nej de var de inte.. Blev bara lite fundersam över vissa saker.. Men de kommer nog lösa sig...

2010-10-14 @ 13:18:42
URL: http://angelou.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja de är ju huvudsaken att de gör de iallafall

2010-10-14 @ 13:43:26
Postat av: Angela

Jo visste är de.. Har inte du en blogg??

2010-10-14 @ 14:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0