Slutar tidigare!!

Idag så får vi sluta tidigare.. Och de tackar man inte nej till.. =)
I helgen så blir det en lugn helg för mig och min familj.. Blir nog bara att kolla på film och mysa..
Kanske blir ett eller två glas vin och god mat i morgon... Det är ju lörda så då kan man ju lyxa lite..

Vet att gubben har väl inte saker han ska hjälpa svärfar med,men de tar ju inte hela dagen och kvällen.. =) Nu sitter ja här på matten och räknar så bara fan,kände att ja behövde en liten paus nu så då passar ja på att blogga lite..

Igår när ja kom hem så gjorde syster yster ordning lite pannkakor de var riktigt gott med lite glass och chockladsås.. =) Sen fick ja nå ryck så ja började dammsuga och torka golven. Efter ja hade gjort de så tog jag och lillan ett varmt bad. Och så satt vi prata lite om bebisar.. Jag frågade henne vad hon tyckte vad bebisen skulle heta om jag får ett barn..
Om de blev en pojke så tyckte hon att den skulle hete Viggo,men då sa ja de går ju inte. För hon har redan ett syskon som heter så.. Hon ja men just de ja,men mamma vad tycker du då??

Jag svarade att jag skulle vilja att den hete Alexander. Hon ja men de är ju fint namn.. Men om de blir en flicka då. Ja sa jag det vet ja inte.. Dom är ju för söt dom små liven..
Och nej jag är inte med barn....
Efter badet så satt vi oss i soffan och myste och kollade på cartoon innan de var dags att gå och lägga sig..

Jag gav lillan lite fotmassage hon tyckte nog att de var skönt,smörjde in hennes fötter med en fot salva.. =)
Sen var de lite egen tid framför tven.. Kollade på nån film på trean som började kl tio,kommer inte ihåg vad den hete men den var rolig.. =)

Ja men då går man snart hem då.. Härligt härligt..
Ni får ha en trevlig helg om ja inte bloggar under helgen,annars så får ni vänta till på måndag så uppdatera jag då om helgen mys pys..

Ha en underbar helg alla där ute.. =)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0