Snart fyller mina barn år!!

Japp snart är de dax för mina barns födelsedagar.. Båda två är födda i November. Den stor hon blir 16år och den lilla blir 7 år =) Mina stor tjejer kan man lugnt säga.. =) Tiden springer bara iväg..
Den stor fyller 1November och den lilla 18 November..
Men man vet jun inte riktigt vad man ska köpa åt dom.. De är väl lite lättare till den mindre men de är ju till en stora.. Men jag ska ska fråga den stor vad hon önskar sig..
Den lilla har jag redan frågat och hon ville bara ha tre saker.. Hon önskade sig en klocka,kontant kort till hennes telefon och en tröja så de var ju inte allt för svårt.. Men det är ju till den stora.. Men ska dra iväg ett mess till henne nu på en gång och fråga vad hon önskar sig mammas stora tjejer..

För det blir väl att man drar ner till sundsvall en sväng här nån dag och kolla lite vad man hittar..

Nej nu har ja inte tid med detta ska iväg snart på lunch dejt med mitt hjärta =)

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0