Snart sååå =)

Jaaaa snart så är min kärlek hemma.. =) Längtar så mycket efter honom.. Plus att min älsklings gumman kommer i natt med hennes kille.. =)Två flugor i en smäll =) Att verkligen få längta efter någon är en underbar känsla.. För mig känns de nästan som att de var nyss vi träffades.. Helt underbart alltså.. =)Men idag måste ja försöka hinna med massa saker innan han kommer hem =)Men de ska ja nog hinna göra.. =)  Ska även få träffa mellie idag och mox så klart :P Visst man saknar henne, men hon har det så bra där hon är just nu så de behöver man inte oroa sig för..

Nu ska ja strax gå ut och ta lite luft för man får nästan syre brist här inne i klassrummet..


     
Mina älsklingar =)

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0