Sov gott !!!

Nej nu är de verkligen dax att hoppa ner i loppan och lägga igen sin blå. Och drömma sig bort i fablernas värld. Det kommer bli så underbart att få krypa ner.. Lär nog inte dröja allt för länge innan man somnar. Men kommer nog vakna till när älsklingen kommer hem från jobbet,men de är tur man kan somna om och inte blir pigg som en mört,för de skulle dock bli lite jobbigare de..

Kollade ju på Kungarna det var rätt bra idag. =) dom fick ju en glad överraskning eller inte.. vad tror ni där ute??
Lite tråkigt faktiskt att det var de näst sista programet så nästa onsdag så sitter man bänkad framför tven och kolla på det sista avsnittet.. Men nu har man ju en vecka på sig att längta dit.. Men som sagt det finns ju annat att kolla på oxå..
Tyckte faktiskt lite synd om Maskinen,kan ju inte vara roligt att behöva må så där dåligt som han verkade göra. Och i regel så går de väl ut i ilska.. Ja men jag tycker han har gjort bra ifrån sig.. =)

Såg just reklam för lyxfällan i morgon,kan bara inte missa de.. Snacka om en blåst brud och hon är ju med i barskolan som jag oxå följer.. Det är också kul att kolla på.. Haha de verkar som att jag inte gör nåt annat än att följa såna här program. Men jag gillar verkligen såna här såpor att kolla på..




Kungarna av Tylösand =)



Paradise hotell =)



Barskolan =)

Puss och kram

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0