Tro hopp och kärlek!!

Japp då har man plockat i köket när man kom hem.. Sen gick ja upp till min kära granne och spelade lite kort som vanligt då.. =) Sen gick man ner igen för ja skulle ju kolla på Paradise hotel det får man ju inte missa nu,när de har kommit in en brutta som man verkligen diggar.. =) Du är verkligen klockren Lina =)Man blev ju lite nervös när dom hade utröstningen i kvällens program.. Satt och höll tummarna på att inte Lina skulle åka ut redan.. Men inte då och jag hoppas som sagt att hon tar sig långt..

Sen satt jag och lillan och spelade finns i sjön.. Hon har blivit helt galen i att spela kort,men de kanske inte är så konstigt när en annan spelar typ kort varje dag.. haha
Just nu sitter jag ju här och bloggar och kollar på desperata fruar.. Det är oxå ett måste att titta på så dom flesta dagarna på veckan så har man lite man måste följa..
Sitter nu och funderar på om man ska ta ett varmt skum bad de skulle ju inte vara fy skam..Hmm måste fundera ett tag till ...

Det ser ju så himla skönt ut =)
Å så längtar ja tills på fredag de kommer bli så grymt.. Det gillas starkt..

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0