Vänner jag saknar otroligt mycket!!!

Ja det finns några vänner som jag saknar otroligt mycket.. Det är synd att vi bor så långt ifrån varandra.. Men skulle verkligen vilja att vi skulle ha en träff snart..
Bara sitta äta gott,dricka gott och bara snacka massa strunt.. Tycker vi ska planera in en sådan träff..
Bruka kolla på kort på dessa två som jag saknar och då tänker ja tillbaka några år.. Vi har haft så skoj tillsammans.. Och dom fanns här för mig när jag behövde det.. Jag hoppas dom läser min blogg så ser dom det här.. =) saknar er otroligt mycket ska ni veta.. =) En stor puss och kram till er.. =)

Ni kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.. :)

Take care

Kommentarer
Postat av: helena

hej älskling!!

saknar dig massor med.. jag tycker verkligen att vi ska boka något.. kan inte ni komma ner då.. jaana har väl bil.. jag kan vara med och betala bensinen.. puss

2010-10-25 @ 16:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0