1,2,3 fanta och rose!!!!

Jag tycker de är en sten skön låt =) Den gick rätt bra i helgen =) Och så min underbara dansbands musik =)Min älskling tycker dock inte samma som mej,men de tar ja med en klack spark ;).

Nu ska man snart gå hem,första hämta lillskrutten på skolan sen hem och städa.. För i morgon så kommer min andra lillskrutt hem till mej.. Det var ju ett tag sen hon var här.. =)Det ska bli riktigt roligt.. För i helgen så händer de oxå saker.. På lördag ska vi på bröllop det ska bli mycket trevligt... Hoppas bara på bra väder.. =)

Kan nån vara så snäll som läser min blogg förklara för mej hur man lägger in musik videos på bloggen.=)Skulle gärna vilja veta de.. =)
Just nu så känns mitt liv så underbart och de kan ju bara bli bättre =)

Pusshej


Kommentarer
Postat av: s

Fanta och Rosé rockar! Vad gör vi? NU KÖR VI! Gå in på klippets sida på YouTube och kopiera hela koden från textfältet som heter Embed (tror man måste klicka på embed för att få fram koden nu). Klickar du på knappen som det står HTML på i redigerings menyn där du skriver blogginlägget och klistrar in skiten :) Så ska det fungera...

2010-09-02 @ 17:16:28
URL: http://dii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0