Bääää =)

Japp så känner jag det just nu.. Bääää buuuuu bla bla bla.. Har inte ens ork att skriva egentligen,men tänkte att jag måste ju skriva några rader när jag ser hur många som läser min blogg =)..Hade en jätte mysig onsdag med syster och grannen.. Spelade lite kort kollade på Idol åt lite gott gott =)

Sen kollade jag och syster på kungarna av tylösand =) alltså tycker så synd deras föräldrar.. och den stackars flickvännen tycker jag oxå så synd om oxå.. Men men som man bäddar får man ligga =)..

Men jag kommer ändå kolla på detta för ja gillar det programmet.. =)=)

speciellt cami =)finns andra oxå som jag gillar =)



pusshej

Kommentarer
Postat av: s

ogilla Erica!

2010-09-30 @ 19:54:04
URL: http://dii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0