Crazy!!!

Japp då har det gått snart en dag då.. Än så länge går de bra,visst saknar man men de går bra..
Var väl lite tomt igår kväll men det var lungt och skönt.. Jag och syster satt och myste i soffan och kollade på Idol. Hon somnade ifrån mig men hon var rätt trött. Det var ja oxå så det var första natten ja gick och la mig rätt tidigt.. Somnade rätt fort oxå och det var rätt skönt.. Men nog faan var ja lika trött i morse när klockan ringde.

Men det var bara att kliva upp,för jag skulle hinna ut med hunden innan de var dax att ge sig iväg. Ja måste börja med att kliva upp så där tidigt så jag hinner äta frukost. Det blir lätt att jag skiter i det,men måste börja äta frukost..

Det blev inge fin besök igår det blir idag ist för personen hade glömt bort det. =)Ska bli trevligt var ju ett tag sen vi snackade med varandra.. =)

Kan man verkligen älska,glöma och förlåta. När ska man sätta gränsen vid att förlåta människor.
Visst förstår jag att det beror helt på vad personen i frågan har gjort och så.. Jag vet vart jag har min gräns iaf. Och det är ju huvudsaken.

Idag blir det till att städa badrummet för det behövs verkligen,det blir musik på sen är det bara att börja skura. haha tur vi är två som kan hjälpas åt där hemma.
Sen blir till att tvätta oxå gjorde det inte igår så idag så måste ja göra de. Funderar på att bädda rent i lillans sängen,emelies säng och våran säng.. Sen ska ja lägga mig i ett varmt bad med tända ljus och bara njuta.. Kan nog inte bli bättre sen krypa ner i den nybäddade sängen..

tror inte det finns nåt bättre alltså.. =)

    

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0