Då har man röstat!!!

Japp så är det.. Nu är det klart man har röstat.. Hoppas bara att dom rätta vinner och det är dom som jag har röstat på.. Jag håller tummarna.. Annars så vet ja inte vad vi ska ta oss till om de skulle vara nåt annat skit som vinner..

Så hoppas alla har röstat med hjärtat.. För det har jag gjort...

Ja annars så har jag bara tagit det ganska lugnt i helgen,det blev lite fest på fredan eftersom hjärtat fyllde år.. =)
Annars så har vi bara tagit det lugnt som sakt :)Ja snart så blir man ensammen hemma i två veckor men det är tur det går fort.. Älsklingen ska åka på lite semester men nästa år ska ja oxå faan följa med.. =)

Nu blir det snart film =)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0