Dansgalan!!!

Fredag blev de så att vi drack lite och gick ut på glajjan.. Skulle nog inte ha druckit så mycket som ja gjorde då.. Mådde som man förtjänade igår,men men man lever som sagt bara en gång..
Hade riktigt roligt förutom vissa saker.. Men de får man leva med.. Somnade väl inte först vid fyra tiden,var riktigt trött.. =)

När ja vaknade igår så mådde jag inte så bra,var helt slut i kroppen.. Var ner på stan med syrran och några vänner en sväng. Var och käkade på ullas.. Det var riktigt gott =) Sen hem och vilade en stund innan de var dax att börja fixa sig igen.. Skulle iväg på förfest innan de var dax att åka till Bollsta folkespark på dansgala..
Vet inte hur länge sen de var man va ute och dansa styrdans. =)

Men jag hade riktigt roligt,de var grymt roligt att dansa=) Och nå faan var de jobbigt oxå men de var de värt.. Så det kommer nog att bli fler gånger.. =)=)
Tack så mycket för en trevlig och rolig kväll alla som var med oss =)De måste vi göra om =) Och det är roligt när det är blandad åldrar..

Och inte bara dom som är äldre.. ja som sagt det var grymt roligt..
Träffade även en kill kompis som jag inte har säkert träffat på över 20år så det var riktigt roligt.. =)Men han var sig lik.. :)
Nej nu ska ja göra nån nytta hade jag tänkt,men tvätten är inte riktigt klar än =) Så de blir till att vänta på den =)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0