.....

Sitter här med matte boken framför mig och ska försöka räkna lite.. Har räknat en hel del redan.. =)
Snart är de helg igen och det ska bli riktigt skönt.. Ikväll kommer min stora prinsessa och hälsar på över helgen.. Ska bli så underbart =). Pratade med henne igår längtar så mycket efter henne.. Men det var roligt att höra att de går bra för henne i skolan och att hon trivs. Men de är ju huvudsaken de.

Dom som går här där ja är helt underbara människor,det blir mycket skratt.. Jag trivs riktigt bra.. Vi alla håller på med olika saker.. Och det är rätt fritt här.. Så de är rätt skönt =) har just haft kaffe paus. Så de blev kaffe och cigg.. Det är det bästa på dagen de,när man får ta kaffe och en cigg..

Längar faktiskt tills på lördag, synd bara att inte <3 följer med.. Men förstår honom att han måste sova..
Nej nu ska ja fortsätta med matten =)..

Pusshej



Mina underbara två tjejer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0