Färgning nästa!!

Har ju även funderat på att färga håret nu när man har klippt sig.. För de kom fram lite annan färg nu när hon klippte bort det mörka av håret.. Så på fredag så blir det färgning.. Har lust att kanske pröva nån annan färg eller så håller jag mig till den jag bruka använda.. Det åter står att se hur det blir som... =)

Tänk om man ändå kunde vinna flera miljoner,visst man måste ju spela oxå då om man ska ha nån chans till detta.. Gud så mycket jag skulle göra då, för mina nära och kära.. Eller man kanske skulle bli rakt snål,men de tror jag inte att jag skulle bli.. =)

Snart är denna dag slut oxå.. Hämta lillan,hem laga mat plocka bort ren tvätten,hänga tvätt plocka undan,dammsuga och skura så står det på mitt schema idag.. Och så får jag ju inte glömma bort att gå ut med hunden oxå.. =)Kanske man skulle ta en riktig lång promis eftersom det är så fint väder.. =)

 

Blev lite fel där man vad faaan :/

denna hårfärg kanske man skulle prova =)

Pusshej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0