Finns alltid här för dig!!

Jag finns här för alla mina nära och kära.. <3 <3<3

Idag är jag på skolan som vanligt är inne nu på min andra vecka och det går faktiskt skit bra.. Det är roligt att träffa andra människor än sina vänner.. Men jag älskar att vara med dom oxå.. Vi har så trevligt när vi är tillsammans...
Idag har jag räknat en hel del procent men mer ska de bli.. Det är rätt skoj att räkna de.. =)

Snart blir de till att möta upp syster yster för att hämta lillan på skolan och ge sig av hemöver..
Tro vad de blir för mat idag då.. Hjärtat jobbar till halv fem så han är ju inte hemma först vid fem halv sex.

Idag ska vi tjejer börja med sumba fitness får väl se hur de slutar.. Men de ska bli riktigt skoj.. Hoppas de bara ger nåt resultat.. Så nu blir de till att äta rätt och dricka mycket vatten och röra på sig så klart.. Men de ska nog gå bra det gäller ju bara att vi peppar varandra så ska vi nog klara det.. Jag har ju dock min syster som kommer att vara som en hök på mig.. Men de är tur de.. Men vi ska ha en ätar dag och de blir på helgen..

Denna gång ska ja J****R lyckas annars blir ja galen.. =)
Jag vet att jag har varit lat,för ja skulle ha lagt ut kort från festen vi hade för nån helg sedan.. =) men dom kommer ska faan fixa det ikväll ja lovar.. Några ska in här och några på Fb =) men de kommer att bli bra de..

Nej  men ni får ha de så bra så länge...

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0