Friday!!!!

Sitter här på skolan och har precis haft lunch =)Var ut på stan en sväng.. Det var mycket människor i rörelse.. För annars så brukar de vara rätt dött här i vår lilla stad..

Det enda man hör nu överallt det är alla dessa partier som pratar om sitt parti.. Jag vet redan vad ja ska rösta på och så bli det.. För alla partier bara lovar saker och ting men de blir inget bättre för de.
Men man kan ju alltid hoppas på de..

Ikväll så blir det mys pys med syster.D, och mina två underbara barn =) Hjärtat är och jobbar han.. Han får man inte se först i morgon bitti :) Men är glad för hans skull.. Först blir de tacos sen får vi se vad vi hittar på ikväll.. Kanske de blir en film och gott gott.. Man får passa på denna helg. För på måndag så smäller de tydligen enligt min syster.. Då är de slut ätit gosaker och sånt.. Får väl se hur länge man klarar sig.. Men ja behöver sluta äta gosaker och sånt..

Så de är bara att bita i det sura äpplet.. =/ Men vi ska klara detta ..

Annars så är det som vanligt =) inga intriger har de varit heller.. Men de är rätt skönt faktiskt,för det blir bara jobbigt i längden om man tänker efter...

Saknar mina små pullor .. vi måste träffas snart tycker ja..
Nej nu är de dax att fortsätta att räkna..

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0