Fyra år tillsammans =)

Idag är det fyra år vi har delat vårat liv tillsammans med varandra. Tiden har gått grymt fort men lika lycklig är jag för det. Och det ska bli fler år med varandra... =) Men det är även din födelsedag idag älskling,jag hoppas på att vi kan göra nåt mysigt ikväll tillsammans.. Har dock inte hittat nån present än till honom men det kommer.. =O)

Det har både varit medgångar och motgångar men vi har kämpat oss igen det tillsammans. Är så glad att jag har han på min sida dag som natt.. Visst vi tycker inte lika varje gång ,men skulle de ha varit så så skulle det bli jävligt tråkigt..

Älskar dig av hela mitt hjärta kommer alltid att finns här vid din sida oavsett vad som händer.. Kommer alltid att stötta dig vare sig det är negativt eller positivt..
Nu hoppas jag bara att det blir allt vi har pratat om..

Är så lycklig =)

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0