Gud vilket väder det blev =)

Det gillar jag starkt att det blev kanon väder idag,det såg inte så lovande ut i morse. Då var det grått och dissit.. Inte alls skönt snart är de dax för vinter jacka.. Måste köpa en ny denna vinter.. =) Men hoppas på att det inte blir gris kallt bara för då lär man ju dö eller nåt.. Eller man är ju ganska härdad av kalla vintrar..
 Gud jag har så mycket ja har tänkt göra denna vecka så jag måste ju lägga upp en plan så jag hinner med mig..

Skulle vilja köpa nu gardiner till köket och lillans sovrum.. Funderar på om ja ska söka en större lägenhet oxå skulle verkligen behöva.. Kanske inte är så skoj för stora syster att dela sovrum med lilla syster.. Visst de går ju men ändå.. Är så många runt omkring som ja måste prata med innan.. Men de får jag ta när de väl kommer till kritan..

Det har varit lite kaos i helgen men jag hoppas det verkligen löser sig.. Alla inblandade mår dåligt och visst de kan man förstå.. Men försök att reda ut saker och ting så ska ni se att allt löser sig..

Ajja nog om det.. Sitter här på matten men är rätt less nu.. Så jag tog en liten paus.
Vet inte vad ja ska skriva om..
Jo på lördag ska ja på Ådalens dansgala det kommer bli riktigt skojigt. =)Längtas redan faktiskt..
Inte så ofta man drar iväg på sånt så de kommer bli riktigt kung,hoppas ja iaf.. =)

Nej men ha det så gött så länge

pusshej


Din för evigt älskling =)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0