Hatar matematik just nu!!!

Har aldrig förstått mig på varför man ska kunna idex i matte.. Håller just på med det och jag håller på att få ett bryt kan ja lova er.. Fy faan säger ja bara.. Så jag kände att jag var tvungen att skriva lite så ja kan tänka på nåt annat än massa siffror i mitt huvud.. Går dagen bestod av sumba en sväng när ja kom hem.Sen var de bara hem och laga mat eller det var inte ja som lagade.. Utan de var min älskade syster.. Hon är duktig på att laga mat..

Sen blev det lite kortspel med vänner =) Just nu känner ja mig så tung i huvudet så ja skulle vilja lägga mig och sova nån timme.. Man känner hur de blir bara för mycket.. Blev an ganska tidig kväll igår.. Rätt skönt att somna i tid.. Och jag har inte haft nå problem alls att kliva upp på mornarna.. Jag är så duktig så.. hehe..

Nej nu väntar ja på min älskade lunch.. =)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0