Helg igen!!!

Japp då är det Fredag idag gud så skönt kan ja lova.. Idag så går man till halv fyra sen blir det till hämta jossan sen hem för att åka med henne till sin pappa.. Hon är varanan helg så när hon åker dit så kändes rätt skönt faktiskt.. Man känner att man behöver lite distans från varandra.. Det är nog nyttigt för oss båda.. Visst de är jobbigt ibland när hon ska hålla på tjafsa och bråka hela tiden speciellt på morgonen innan man ska gå på skolan..

Men man får hoppas på att det är bara nu.. =)Att det går över så småningom..

Ja som sagt så är det fredag idag.. Ikväll hoppas ja att det händer nå skoj.. För jag känner att det behövs.. =) HiHi
Men jag tror det kommer bli en crazy kväll =) Igår så väntade jag min älskling vid halv sex men de var så att han fick jobba kvar till klockan tolv.. Så han var rätt mör och trött när han kom hem.. Men han är så duktig så.. =)

Nej nu måste jag börja räkna men ja kommer tebax senare idag =)
Ps solen skiner här idag Ds

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0