Kanske dax att sova!!!

Ja nu ligger man i sängen efter att ha kollat på tven en stund.. Men det är inte bara jag som ligger här,utan lilla mox och syster yster.. Ikväll så har vi haft det mys med grannarna och kladdkaka med kaffe så klart.. Lite kort spel vart de oxå.. =) Alltid lika trevligt Vi har fått nån dille på att spela hjärtersju men de är ju nästan alltid jag som kommer sist.. Och det är väl inte så jävla kul då.. Men men vad gör de om hundra år..

Vi har även pratat om att ha en tjej fest framöver här,de skulle vara sjukt najs.. Jag kom med ett förslag och de skulle vara fett trevligt och skönt dessutom.. Men vi får prata mer om detta eller vi måste.. För jag vill så gärna att en vän från Väsby kommer upp då och hälsar på de skulle vara riktigt skojigt de.. För nu var de ett tag sen vi träffades.. Så nu börjar de faan bli på tiden igen =) Eller vad säger du H =O)....

Nej det kanske är dax att lägga sig och sova nu då.. För det är en dag till sen är det helg så underbart..
Man får se vad helgen har att erbjuda.. Hoppas på massa bus med barnen =) Och att de blir fint väder så man kan vara ute med dom och hundarna =)

Sov så gott alla där ute, för de ska jag göra iaf..
Finns inge bättre än att sova en riktig skön sömn =)=)

Pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0